torsdag 20 mars 2008

Snart påsk.


Skärtorsdagen är det väl idag. Vad gör man då? Ska man skära nån eller? Jag ha ingen kolla på dessa onödiga högtider. På lördag ska man äta ägg och godis iaf. Men iår är det inte ägg och godis som står högst på "att-göra-på-påskafton-listan".
För på lördag möter Kalmar IFK Göteborg i supercupen. Jag har ju tyvärr ingen möjlighet att ta mig till Göteborg så jag e glad att matchen sänds på tv4. Så påsken är räddad.
Kalmarr FF och Göteborg är ju dom lagen som är favoriter till SM-Guld 2008 så här innan säsongen startat. Så matchen på lördag kan bli en rolig prövning för att se vem som tar guldet. Inte för att matches utgång isig har ett skit med utgången av Allsvenskan 2008 att göra men det är ändå en kul grej att favoriterna möts i en liten uppvärmning.

Jag har fått en ny favorit ståuppare som jag inte sett innan. Det var Jonte som visade honom för mig. En riktigt sjuk jävel. Betner släng dig i väggen. Detta måste vara lite av en förebild för Herr Betner.
Killen heter Louis CK och han har fan inga gränser. Han är arg på allt och alla och skiter fullständigt i vad han säger och om vem han säger det. kolla lite på YouTube så får ni se lite av honom.

Stort grattis förresten till Jonte som igår kvalade in till Latin American Poker Tour i Rio de Janeiro. Fan va kul för honom.

Nää nu måste jag jobba lite. Peace and Love

Inga kommentarer: