fredag 21 mars 2008

Långfredag, pissväder och Arvingarna!!

Sitter hemma och tar de lugnt framför brasan. Maddi jobbar och Lovali sover.
Har ingenting igång förutom min dator. Det är så tyst och skönt. Har precis spelat 2 pokerturneringar och det gick åt helvete i båda två.

Ikväll ska jag ner till Rocko på förfest, en del gamla Borgholmare är nere över påsk och ska väl ha en lite gadering nere hos Rickard och Ebba. Så det blir en trevlig uppvärmning inför en kväll med Arvingarna. För just Arvingarna står på scen nere på Harrys ikväll och som vanligt så ska man ju vara där och föreviga tillfället.

Som tur va så slapp jag första spelningen vid kl 22 då det blir dansbandsinriktning med risk för russindisco och fyllekärringar.

Dagen har idag ägnats åt ett besök på Blå där jag och Lovali åt glass. Sen har vi varit hos Amie typ hela dagen. Hon bjöd på lite kyckling och ris och Lovali fick leka lite med Meia innan hon somnade. Det var kul å träffa Amie, det var ett tag sen och vi hade en del att ta igen. Hon gjorde dessutom ett fint Påskkort som Lovali ska ge till sin farmor och farfar när vi åker ut dit imorgon.

Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet en stund till innan Lovali vaknar.

- Fred ut -

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid lika nice o ha er här... Nu får vi ta oss lite i kragen o se till att det blir lite oftare... *s*