lördag 15 mars 2008

Psyfest?!


Igår hade Jonas ordnar med en "psyfest" nere på Ölandsdrevet. Och vilken tillställning det blev. NOT!!
Det var jävligt kul av den anledningen att det var mycket polare där som jag gärna umgås med, sen va det en del jävla fyllegubbar som skulle ställa till bråka men sånt får man väl räkna med i den här stan.
Jonas hade bett mig komma ner med kameran så jag kunda ta kort under kvällen. Och det göra jag ju självklart. När vi kommer dit så kommer första nederlaget. Idioten vill ha inträde av mig. Va fan e de för stil? Be mig komma ner och ta kort åt honom på hans fest och sen så vill han att jag betalar inträde. När jag sen kollar upp vad inträdet ska gå till och då framkommer det att Jonas inte lagt ut en krona och inte skulle lägga ut en krona heller. Allt ljúd och ljus hade fått låna. Lokalen behövde han självklart inte betala för heller. Så allt inträde skulle alltså gå rakt i hans ficka!! Gör man så när man anordnar en fest för sina vänner? Vilken jävla jude.
När han sen bara lämnar stället vid typ 1 tiden och skiter i allt så blir man ju extra sne. Han tog med sig pengarna och bara drog. Så dom so va kvar fick ta han om ljuset som han lånat av en kille.

Plus att Dj:n som han hade tagit dit, en kille från Kalmar hade blivit lovad sovplats hemma hos Jonas hade ju för fan ingenstans att ta vägen. Så när vi skulle gå hem så stod han utanför i endast en skjorta och visste inte vart han skulle ta vägen. Så han fick hänge med på efterfest hemma hos mig och fick en säng att sova i.

Nää nu har fan sista knuttan av vänskap försvunnit för den jävla loosern Jonas Larsson. Fy fan att man bara kan bete sig så här mot sina vänner. Jag hoppas han mår riktigt dåligt idag.

Förövrigt så pågick efterfesten här hemma fram till kl 7 på morgonen ungefär. Ett mycket trevligt och roligt inslag på kvällen var att Jonte dökupp från kalmar och hänge med på efterfesten. Vid typ kl 6 idag på morgonen så började vi lira Guitar Hero, sen gick jag och la mig kl 7 ungefär då satte Jonte kvar och spelade. När jag sen kom upp vid 12 tiden så satt han fortfarande i soffan ch spelade. Men inte fan hade han blivit bättre för de. Ha ha ha...

Nu ska vi åka och hämta Lovali.
Behöver jag tillägga att jag e sjukt bakis idag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar som om jag inte missade så mycket. Tur det. :)

MrMank sa...

Det beror ju på hur man ser det ;)