söndag 9 mars 2008

Planering inför Allsvenskan 2008

Idag har jag börjat planera allsvenska säsongen 2008. Man måste ju planera i god tid nu när man har familj och barn. Alla matcher är uppskrivna i planeringskalendern och Premiären borta mot AIK på råttsunda är spikad.
Det blir nog inte så mycket bortamatcher iår. Men AIK 30 Mars är spikad liksom Elfsborg borta 26:e april. Det är årets måste matcher på bortaplan. Sen hoppas jag ju givetvis hinna ett gäng matcher till på bortaplan men det beror ju på jobb och familj så det får man ta efterhand. Hemma matcherna hoppas kunna ha möjlighet att se allihop på plats.
Det är ju uppehåll större delen av sommaren så det ska nog inte krocka så mycket med min eventuella sommarsatsning som förmodligen kommer att ta all min tid från mitten av juni till mitten på augusti.

Med planeringen idag så börjar även längtan efter säsongsstart komma. Man börjar bli riktigt sugen på att få gå på lite allsvensk fotboll igen.
17 Juli spelas ju även första omgången i UEFA och det blir någonting helt nytt för mig. Hoppas verkligen lottningen faller på så vis att man kan ta sig till aktuell arena och följa detta på plats.

MED KFF UT I EUROPA!!!

Inga kommentarer: