onsdag 12 mars 2008

Hemma...

...efter en 15,5 timmars arbetsdag. Det har varit en tuff vecka så här långt. Har dragit ihop nästan 40 timmar på 3 dagar nu. Känner mig lite slut faktiskt. Imorgon blir det lite lugnare dag. Börjar på kontoret fram till 11 då jag ska ner på möte med banken. Sen blir det kontoret igen fram till halv 3 då jag ska ner å kolla på en lokal till mitt tänkta sommarprojekt som förmodligen kommer läggas på is imorgon. Efter närmare granskning av marknad samt deadlines från vissa leverantörer så lägger jag förmodligen ner hela projektet tills ev. nästa sommar.
Men lokalerna ska jag kolla på ändå. Man vet ju aldrig. Sen blir det diverse ärenden på stan fram till 16.45 då jag avslutar dagen med en behandling hos kiropraktorn.
Så imorgon blir det en lite softare dag.

Premiären närmar sig. ca 2,5 veckor kvar tills man står på Råttsunda och gapar fram Kalmar till årets första seger i serien.

Nu ska jag sova. God Natt!!

Inga kommentarer: