fredag 12 oktober 2007

Blåsigt..

Ligger i soffan och lyssnar på en av Smooves senaste låtar. Livin It Up. Lite nya grejer. Känns som det mixas och testas en del nya grejer. Jag gillar det som fan, de e kul när det testas nya grejer hela tiden. Så man inte kör fast på ett spår. Keep Up The Good Work mään. Du kommer fan bli nåt.

Idag e jag ledig och ska ägna dan åt att bara göra ingenting. Ligga på soffan och zappa på teven tills kl kvart i 1 typ. Då ska jag dra till kiropraktorn för att få en omgång kotknäckning i ryggen.

Sen blir de hem i soffan igen.

Idag gick jag med Lovali till dagis vid kl 9 sen gav jag mej faktiskt ut på en joggingrunda. Applåder till mej. Men shit va gutt de va. Sen hem och sjunka ner vid frukostbordet med ett stortglas O´Boy, några mackor och Barometern. Ensam hemma. Vilken frid. Lillan på dagis och Maddi jobbar. Ibland är det bara så skönt att inte göra ett skit. Bara va själv och softa.

Igår kollade vi på den nya Beck: I Guds Namn. Måste nog säga att det är den bästa Beck jag sett. Jävligt oväntad och spänning typ hela tiden. Plus massa känslor. Den va grym. Jag funderade stundtals om detta va den sista Beck. Är fortfarande inte säker men de kändes lite så ibland. Har inte så stor koll på Beck och hur många filmer dom ska göra. Men detta skulle kunna va den sista men jag tror nog inte de ändå. Eller?

Igår köpte vi även ett par sååå gryma skor till Lovali på tradera. Ett par äkta Nike Air Jordan i storlek 21. (kolla bild). Fatta va coola. Ett par as små Nike Jordan skor. Hoppas tjejen vi köpte dom av skickar dom idag så vi får dom på måndag eller tisdag. På tal om skicka så undrar jag fan hur det går för våra skor som vi köpte junkyard.se förra veckan. Fick mail i månags om att det var skickat och allt. Men om man söker kollinr på posten.se så har det inte kommit nånstans typ. Ska fan ringa dom idag och kolla vad som händer. Måste ringa bolagsverket idag och lämna några "kompleterande" uppgifter om min företags registrering. De e ju osm vanligt när man ska skicka in blanketter till sånna ställen. Dom blir aldrig nöjda.

Nähä nu får jag väl ta tag i detta och ringa lite. Där rök min softa förmiddag i soffan.


Peace out

Inga kommentarer: