lördag 6 oktober 2007

Mitt första inlägg.


Jaha då va igång med en egen blogg då. Har varit mycket tveksam till detta och det beror helt enkelt på att jag inte anser mej ha tid. Men jag har ändå så mycket tankar som snurrar i mitt huvud och jag har alltid gillat uttrycka mej genom att skriva. Så detta borde ju passa mej som handen i handsken.

Så vad ska man skriva om i sin blogg? Jag har tänkt att bara skriva allmänt om min tankar och vad som händer i mitt liv. Kan tänka mej att min dotter Lovali (snart 14 månader) kommer ha en ganska stor roll i denna blogg.

Andra saker som jag misstänker kommer nämnas en del är kärleken till mitt Kalmar FF och min bil.

Utöver det så kommer det som jag nämt innan handla om mitt liv och mina tankar i allmänhet.

Känns lite kul att vara igång. Lite spännande på nåt sätt. Vi får väl vart de leder. Hur ofta jag skriver och hur pass intressant det egentligen kommer bli. Det är förmodligen upp till mina läsare att avgöra. (om jag nu får några)

Men egentligen är det nog skit samma. Jag gör ju detta mest för min egen skull. Tror det kan vara nyttigt att få skriva av sig lite bara. Om man dessutom kan roa nån uttråkad jävel på kuppen så är det ju bara bra.


Signing out.

Inga kommentarer: