onsdag 10 oktober 2007

Hostel Part 2

Har precis kollat på den filmen. Vilket sjuk jävla film asså. Okej inte riktigt lika bra som ettan men ändå jävligt sjuk. Undrar om de finns sånna sjuka människor i världen? Hoppas fan att man slipper träffa på nån av dom isåfall.

Imon ska man jobba igen. Har varit ledig hela veckan. Så jävla skönt. Och imon va det bara ett mindre jobb sen e jag ledig till på måndag igen. Så det är ändå rätt okej att jobba imon.

Idag har varit en riktig fixardag. Vi har putsat fönster och jag har klippt gräset. Känner mej som en riktig hemmakarl. Jag började även sortera upp alla mina jävla dvd-filmer. Måste sortera in dom i olika kategorier för att kunna hålla koll på dom. De e så svårt bara hur man ska sortera dom. Svenska, komedier, serier, skräck, action, annat från tv osv. Det blir så jäkla många kategorier. Men det är ju grymt mycket lättare att hitta filmerna iaf om man har ordning på dom. Men det blev inte mycket mer än en början till sortering idag heller. Lovali tyckte hon va jätte duktig och skulle hjälpa pappa hela tiden. Man la några filmer i en hög som dom skulle ligga i . Sen ska Lovali gå och hämta alla filmer i hyllorna och i högarna och ge till pappa. Så tycker hon att hon e jätte duktig och klappar händerna. Hon e så söt.

Nu e kl fan midnatt och jag måste gå och lägga mej för att palla jobba imon.

På återseende.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs!

MrMank sa...

Hej hej.. vilken rolig kommentar du lämnade. Hehe..