torsdag 18 oktober 2007

Jobb igen...

Sitter i lastbilen på väg till nånting som heter Loo. Ligger tydligen nån mil ovanför Alingsås. Jag har egentligen ingen anning om vart. Och det har tydligen inte min GPS heller. Men det löser sig nog. Åkte hemifrån vid typ halv 5 idag på morgonen. Omänskligt tidigt om du frågar mej. I denná lilla by som heter Loo ska vi lasta ett hus. Sen bär det av hemåt igen. Så det blir en lång arbetsdag idag vilket jag inte alls ser fram emot. Hade gärna legat hemma på soffan idag.
Det är så jävla jobbigt att komma igång och jobba igen när det varit så här lugnt nu i typ 3 veckor. Har ju fan knappt jobbat nånting. Men nu är det slut på friden. Hela nästa vecka verkar vi vara fullsketna med jobb igen.

Men nu känner jag bara att jag vill ha söndag. BP Away. Fan va gutt. Sista bortamatchen för i år. Iaf i allsvenskan. Och vi går upp i serieledning om vi vinner. Undrar hur det går Wastå idag? Han skadade sig ju på träningen för några dagar sen. Tror han skulle prova lite på träningen idag. Får hoppas att han känner sig spelklar.
Kl 7 på söndag morgon ger vi oss iaf av mot Sthlm. Och då är vi taggade som fan.

Peace

Inga kommentarer: