fredag 26 oktober 2007

On the road again..

Då sitter man åter i sin lastbil och kasar. E just nu på väg upp mot Västerås där vi ska lossa ett flyttlass. Igår va vi i sthlm och kom hem vid 12 tiden inatt. Sen iväg vid 8 idag på morgonen igen. Räknar väl att komma hem vid 2-3 inatt. Sen är det helg men säsongsavslutning på allsvenskan och allt. Kalmar har forfarande en lite chans (väldigt liten) till SM-guld. Då måste både DIF och ICA spela lika eller loosa samtidigt som vi ska vinna. Att vi vinner tror jag inte är några större problem. Men att både DIF och IFK spelar lika eller lossar är nog inte så stor chans. Så vi får nog fira lilla-silver. Det är fan inte dåligt de heller. Men visst hade de smakat med ett SM-guld. Dessutom 10k extra i fickan för mej.

Ang. Dennis så har jag fortfarande inte fått bekräftat om han gått bort eller inte. Ingen verkar veta nånting. Fan det kommer kännas lite tomt utan Dennis. Han har liksom alltid funnits där. Han va så jävla trevlig och go. Alltid glad och sjysst. Vi hittade på mycke ihop med Dennis. Har varit hemma hos honom och hjälpt honom att lyfta in hans farbror (?) i huset efter han försökt ge sig ut på äventyr men kollapsat precis utanför dörren.
Och för bara några veckor sedan så åkte jag och Dennis runt på stan i min Merca och lyssnade på Metallica på högsta volym. Då trivdes verkligen Dennis. Det såg man på honom. Han vavade ner rutan och hängde ut med armen och diggade musiken.
Fan va de känns sorgligt att han gått bort. Han va nog Borgholms största profil.
Jag måste ta reda på om/när det kommer hållas nån minnesstund eller liknande för Dennis. Begravning. Jag får fan inte missa hans begravning. Undrar vart han kommer begravas?

R.I.P Dennis.

Inga kommentarer: